ISI Idrætshøjskole

Er du vild med idræt, oplevelser og rejser, så er ISI Idrætshøjskole lige stedet for dig. På højskolen er omdrejningspunktet din personlige udvikling, fællesskab og dannelse. På højskolen vælger du mellem forskellige linjer og et hav af andre idræts- og inspirationsfag, der giver dig en spændende og varierende hverdag.

Om skolen

Idræt i blodet

Gennem idræt, højskoleundervisning og højskoleliv ønsker vi at udfordre og udvikle dig På ISI Idrætshøjskole har vi plads til alle, og du vælger mellem et højskoleophold af 19, 24 og 43 ugers længde.
Vi er en mindre højskole med 60 elever. En overskuelig størrelse, der betyder, at du er en central spiller fra dag ét, og at der på kort tid opstår et tæt og nærværende fællesskab, hvor alle kender alle.

Kilk på dette link for at gå til ISI Idrætshøjskoles hjemmeside

Vores kernefag

Ernæring
Sundhed
Fitness
Fodbold
Håndbold
Idræt og sport
Styrketræning
Træner- og instruktøruddannelser
Forberedelse til Pædagoguddannelser

Fag og emner

Find det du er god til!

Vi har plads til alle, uanset om du brænder for idræt, jagter oplevelser og rejser for livet, overvejer eller forbedrer dine uddannelsesmuligheder eller bare nyder friheden i dit sabbatår.

På højskolen vælger du mellem hovedlinjerne:

Derudover udbyder vi et hav af idrætstilbud samt andre inspirations- og højskolefag, der giver dig en spændende og varierende hverdag.

Praktiske informationer

Fede faciliteter og undervisere i særklasse

ISI Idrætshøjskole er en moderne skole, der gør meget ud af at give dig de bedste idrætsfaciliteter samt en højt kvalificeret og engageret lærerstab, der brænder for højskolelivet - og for at møde dig, som den du er.

Life is ISI

Livet på ISI betyder nye venner, nye omgivelser, tid til fordybelse og tid til et dagligt fællesskab. Vi kæmper, fester, rejser, hygger og sveder sammen. Kom og oplev det hele selv: Book en rundvisning eller ring på tlf. 97 25 24 99.

Holdstart

Du kan vælge mellem:

• 19 ugers kursus i efteråret
  • 24 ugers kursus i foråret
  • 43 ugers kursus i efteråret og forår

Vi glæder os til at møde dig.

Velkommen på ISI Idrætshøjskole i Ikast.

Vores aktuelle kurser

Korte kurser

Emnekurser, 30. juni - 6. juli, 1 uge
Emnekurser, 7. juli - 13. juli, 1 uge
Emnekurser, 14. juli - 20. juli, 1 uge
Emnekurser, 21. juli - 27. juli, 1 uge

Lange kurser

Kataloger

Hent højskolens kataloger

Katalog lange kurser

Skoletype

Idrætshøjskole

Priser

Tilmeldingsgebyr: kr. 3.000,-

Ugepris: kr. 1.550,-

Dertil kommer udgifter til rejser, specifikke linjer mv. Læs mere på hjemmesiden

Information om elevpladser

Elevpladser: 60

Fællesskab er essensen af vores højskole. Her får du chancen for at møde nye venner for livet midt i unikke idrætsfaciliteter. Du får en hverdag, hvor du selv sammensætter dit skema, så det matcher dine interesser og det du brænder for.

Rejser

Efterår:

• Friluftstur i Danmark
  • Tur til Club La Santa Sport på Lanzarote.
  • Linjedage i Danmark eller udenlands

Forår:

• Tur til Uganda
  • Linjedage i Danmark eller udenlands

Konference- og udlejningsfaciliteter

Vi har en kursusafdeling med plads til 40 personer på dobbeltværelser.

Handicapfaciliteter

Velegnet for kørestolsbrugere. To handicapvenlige værelser.

Undervisningssamarbejde

ISI Idrætshøjskole handler om at have idræt i blodet. Vi glæder os til at invitere jer indenfor for at opleve højskolen. Vi har tilrettelagt en workshopdag for gymnasieklasser. Vi stiller undervisere, lokaler og frokost gratis til rådighed, og håber, I selv har muligheden for at komme frem til os i Ikast.

Kontakt højskolen

ISI Idrætshøjskole