Nye kataloger og kurser 2018

Udgivet 17-11-2017

Savner du inspiration til valg af et højskolekursus? Så download eller bestil de nye gratis højskolekataloger, eller søg efter et kursus i 2018.

Højskolerne udgiver hvert år to kataloger, der giver dig et overblik over alle de danske folkehøjskoler og deres kursusudbud.

I årets udgivelser kan du også læse artikler om bæredygtighed, unge og fællesskaber, fællessang og fællesspisning.

Download katalog med korte kurser (1-7 uger)

Download katalog med lange kurser (2-10 måneder)

Bestil højskolekatalog

Skal du bruge flere kataloger?

Hvis du skal bruge mere end et katalog til fx skoler, biblioteker eller andre institutioner, kan du skrive til kontor@ffd.dk eller ringe til Højskolernes Hus på telefon 3336 4040.

Fag og emner

De danske højskoler tilbyder tilsammen undervisning i mere end 200 forskellige fag.

Se fag og emner

Fag og emner - 1-7 uger

De danske højskoler tilbyder mere end 1.000 korte kurser indenfor forskellige områder.

Se fag og emner

Find højskolekursus

Find et højskoleophold, der passer til dig. Vælg mellem 75 højskoler og over 200 fag.

Søg kurser