Stadig pladser på efterårets kurser

Udgivet 30-08-2018

Mange højskoler har allerede budt velkommen til de første hold, men der er stadig pladser på et af efterårets mange kurser.

Hvorfor tage et langt højskoleophold?

At være på højskole er én af de mest intense oplevelser, du kan få i dit liv. Både gennem det du lærer, og de nye mennesker du møder. Det er her, du finder ud af, hvad du er god til, og hvad du brænder for. Din hjerne vil blive udfordret med nye tanker og idéer. Du vil blive hørt og set. Og pludselig føles et par måneder som et helt år, hvor du er blevet modigere, mere dig selv, har fået flere venner og mere styr på fremtiden end før, du tog af sted.

Søg efter lange ophold på højskole

Gode erfaringer

Camilla Kur, Frank Eriksen (Bonderøven) og Khalid Ksibe er blandt de mange spændende danskere, der ser tilbage på deres højskoleophold og vurderer, hvad det har betydet for deres liv og karriere. Send gerne et link til vores kursussøgning, hvis kender du nogen der overvejer et højskoleophold.

Læs og hør om livet på højskole og andre oplevelser med et langt højskoleophold