Ny søgning

Udgivet 17-06-2018

Find dit højskolekursus ved blot at søge på et ord eller ved at vælge en række filtre. Vi har fornyet søgningen på højskolekurser. Nu kan du søge med flere filtre og skabe din egen favoritliste.

Den 17. juli gik en ny søgning på hojskolerne.dk i luften. Nu kan du lave en favoritliste med de kurser, du vil tjekke ud senere.

Højskolerne har lige nu 825 åbne kurser. Det er ambitionen at søgning gør det let at finde et kursus som passer til den enkeltes behov. Lige nu finder du kurser indtil næste sommer. Omkring 1. november lægger skolerne næste års sommerkurser og lange kurser for efterår 2019 og 2020 i databasen.

Prøv søgningen

Brug filtrer

Søger du efter et sommer kursus i maleri kan man blot søge på "Maleri" og vælge et kursus, der er en uge lang. Men der er også mulighed for at vælge interesser, startdato og i avancerede filtre kan man vælge hvor i landet, hvilken højskole og hvilken kursustype man ønsker. Det kan fx være familiekursus.

Lav din egen favoritliste

I søgningen kan man nu klikke på et hjerte ud for hvert kursus og dermed lægge kurset ind på en favorit liste.

Se højskolens aktuelle kurser

Alle højskoler har en præsentationsside, hvor du også kan se den enkelte skoles aktuelle kurser.