Danmark spiser sammen - bestil en gratis startpakke

Udgivet 08-10-2018

I uge 45 opfordrer Folkebevægelsen mod Ensomhed hele Danmark til at spise sammen for at skabe nye fællesskaber. Inviter andre til middag eller deltag selv i en af de mange fællesspisninger. Læs mere her om gratis startpakke og få leveret billig mad fra Meyers.

Danmark Spiser Sammen

Gratis startpakke gør det nemt

I uge 45 gør vi det endnu lettere for dig være vært og invitere på en kop kaffe eller en fællesspisning. Du kan nemlig bestille en gratis startpakke, der hjælper dig til at åbne døren for mennesker, der normalt ikke møder hinanden.

Vær med i Danmark Spiser Sammen. Bestil en gratis startpakke.

Det får du i startpakken:

• Invitationer, som du nemt kan udfylde og sende til dine gæster
  • Plakat, som du kan hænge op for at gøre opmærksom på dit arrangement
  • Navneskilte, som gæsterne kan have på under middagen
  • En nip-napper med inspiration til gode samtaleemner
  • Ideer til mad, der er let og hurtigt at tilberede

Bestil en gratis startpakke (Åbner i nyt vindue)

Bestil en madkasse til uge 45

Bestil madkassen til Danmark Spiser Sammen i uge 45

Under Danmark Spiser Sammen i uge 45 tilbyder Meyers en madkasse til dig, der hellere vil bruge tiden med dine gæster end i køkkenet.

Du kan få leveret en velsmagende ret til kun kr. 50,- pr. kuvert. Det eneste, du skal gøre, er at varme og anrette maden.

Så har du og dine gæster et lækkert måltid på under en halv time.

Bestil en madkasse til uge 45 (åbner i nyt vindue)

Danmark Spiser Sammen på en højskole

Vi håber, at du har lyst til at holde Danmark Spiser Sammen derhjemme eller sammen med dine naboer.

Husk, at du i uge 45 også kan deltage i en fællesspisning på flere højskoler og i en masse andre organisationer og virksomheder over hele landet.

Find en fællesspisning på Danmarkskortet til Danmark Spiser Sammen

Danmark Spiser Sammen - Folkebevægelsen mod ensomhed

Hvem står bag Danmark Spiser Sammen?

Omkring 350.000 mennesker føler sig ofte ensomme. Folkebevægelsen mod Ensomheds vision er, at ingen i Danmark skal rammes af alvorlig ensomhed. Over 80 organisationer arbejder sammen om denne vision, og en del af indsatsen er den store landsdækkende begivenhed ”Danmark spiser sammen”. Du kan se, hvem der er med i folkebevægelsen her. Du kan også følge vores march mod ensomhed her