Næste års højskolekurser er online

Udgivet 31-10-2018

Har du planlagt det næste højskolekursus? Kurserne for næste år er lagt online og vi er i gang med at trykke det nye katalog.

Skal du på sommerkursus eller et langt højskoleophold?

I højskoleverdenen opdeler vi typisk kurser i korte kurser på 1-2 uge og lange kurser på 12-40 uger. Men der er mange andre muligheder. I søgningen kan du selv vælge, hvilken længde kursus, du vil søge efter.

Savner du inspiration til valg af et højskolekursus? Så søg blandt over 1400 kurser i

Højskolerne kursussøgning

200 fag at vælge imellem

Højskolerne tilbyder tilsammen undervisning i mere end 200 forskellige fag. Vi har delt dem op i en række faggrupper, der hver især indeholder en masse forskellige fag eller emner.

Fag eller emner for korte kurser 1-2 uger

Fag eller emner for lange kurser 2-8 måneder

Katalogerne er på vej

Højskolerne udgiver hvert år to kataloger, der giver dig et overblik over alle de danske folkehøjskoler og deres kursusudbud. Og det er på vej i trykken. Vi forventer, de er klar midt i november.

Forudbestil højskolekatalog for 2019

Når det er klar, kan du også download kataloget som pdf.

Download af folder kommer på siden - Bestil katalog

Fag og emner

De danske højskoler tilbyder tilsammen undervisning i mere end 200 forskellige fag.

Se fag og emner

Fag og emner - 1-7 uger

De danske højskoler tilbyder mere end 1.000 korte kurser indenfor forskellige områder.

Se fag og emner