Virtuelle rundvisninger på højskolerne

Udgivet 28-04-2020

Højskolerne plejer at holde Højskolernes Dag første lørdag i maj, hvor mange skoler holder åbent hus. Men Coronakrisen har sendt eleverne hjem og skolerne står tomme. Derfor har mange højskoler lavet en virtuel rundvisning, så du får et indtryk af, hvad der venter når højskolerne igen kan slippe elever løs på skolen.

Højskolerne plejer at holde Højskolernes Dag første lørdag i maj, hvor mange skoler holder åbent hus. Efter coronakrisen ramte Danmark blev eleverne sendt hjem og skolerne står tomme.

Men det skal ikke forhindre os i at give dig en rundvisning, så du får et indtryk af hvad der venter når højskolerne igen kan slippe elever løs på skolen - og måske skal det være dig! En række skoler har lavet virtuel rundvisning og dem har vi samlet her.

Når eleverne ikke kan komme til højskolen, kommer højskolen til eleverne... og resten af Danmark #HøjskoleForAlle

Tag på virtuelle rundvisninger

Den Rytmiske Højskole