Idrætshøjskole på Sjælland - Efterår 2024 - Gerlev Idrætshøjskole

Ledige pladser
Sjælland
Gerlev Idrætshøjskole
Alt det bedste samlet et sted. På Gerlev Idrætshøjskole, møder du et højt niveau indenfor din sportsgren. Du får nye venner, udfordringer og masser af hygge. Du møder dygtige undervisere, der udfordrer dig fysisk og mentalt, men også lægger vægt på fællesskab og glæden ved leg og bevægelse. Fagene Gerlevs hovedfag er 4 moduler ugentligt, og det største fag du har. I efteråret kan du vælge mellem: Beachvolley CrossFit Dans  Outdoor Fodbold Sport 360 Hovedfaget giver en faglig fordybelse og mulighed for at udvikle og udfordre dig selv i et stærkt fællesskab. Ud over hovedfaget har du sidefag, hvor du prøver kræfter med en ny idrætsgren, og studiefag som bl.a. kan være kunst, guitar eller anatomi. De er hver 3 moduler ugentligt. Hvert forløb rummer også uforglemmelige rejser. I efteråret er der to rejser. Den føste går til Østrig. Unikke omgivelser Gerlev ligger naturskønt mellem København og Odense, og har masser af gode idrætsfaciliteter. Her finder du bl.a. verdens første parkourpark, fire beachvolleybaner og en certificeret CrossFit-box. På Gerlev lægger vi stor vægt på bæredygtighed - både i vores drift og undervisning. Ikke mindst i vores køkkenet, som er helt i særklasse.
Skælskør Landevej 28, 4200 Slagelse
Idrætshøjskole